Ajanvarauksen peruutusehdot
Yksilökäyntiaikojen peruutukset tulee tehdä vähintään 24h ennen varattua aikaa, mielellään mahdollisimman aikaisessa vaiheessa. Tätä myöhemmin tehdyistä peruutuksista veloitamme 50% varatun palvelun hinnasta. Käyttämättä jääneestä ajasta veloitamme koko palvelun hinnan. Peruutukset tulee tehdä varausvahvistuksen peruutuslinkillä tai vaihtoehtoisesti tekstiviestillä/soittaen numeroon 040 8340423.
Verkkokaupan tilaus- ja toimitusehdot
Tilaus- ja toimitusehdot voimassa 16.12.2019 alkaen.
Naisten Hyvinvointikeskus Tuntuma myy verkkokaupassa koulutuksia sekä digitaalisia videovalmennuksia yksityishenkilöille. Valmennusten ja koulutusten hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeudet hintojen ja toimituskulujen muutoksiin. Tilaus suoritetaan verkkokaupassa ja maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä asiakastietoja voidaan käyttää tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen. Asiakastietoja ei käytetä suoramarkkinointiin.
Verkkokaupan peruutus- ja palautusehdot
Ostaessasi tuotteen Tuntuman verkkokaupasta, saat tunnukset, joilla pääset avaamaan valmennusmateriaalit. Valmennusmateriaalit avautuvat heti ja tämän vuoksi verkkovalmennustuotteilla ei ole palautus- eikä peruutusoikeutta.
Ongelmatilanteet verkkokaupassa
Emme vastaa viivästysten aiheuttamista suorista- tai välillisistä vaikutuksista. Erillisistä tuotteen toimitusajoista ilmoitetaan erikseen Tuntuman verkkosivuilla. Tekemällä tilauksen hyväksyt tämän ehdon. Ongelmatilanteissa ole yhteydessä info@hyvinvointikeskustuntuma.fi. Kaikki oikeudet muutoksiin pidätetään. Muutoksia voidaan tehdä ilman erillistä ilmoitusta.